המוקד הציבורי: החברה שפשטה רגל והונאת הגולשים באתר

המוקד הציבורי 1 Comment on המוקד הציבורי: החברה שפשטה רגל והונאת הגולשים באתר

כמידי יום שלישי, צבי טסלר מגיש את תוכנית 'המוקד הציבורי' שנותן מענה לאזרחים שנפגעו מחברות וגופים עסקיים. והיום, חברת הלייזר שפשטה רגל והותירה אלפי לקוחות זועמים, חברת השכרת הרכב שלא נותנת את השירות הבסיסי, ואתר המשרות שגובה הון על הכניסה לאתר בלי לציין זאת במפורש | האזינו

צילום: קול חי
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני כשלושה שבועות הודיעה חברת 'קווין B' על פשיטת רגל. תהילה יפרח, נפגעת החברה, שוחחה עם צבי טסלר וסיפרה על הקף התופעה. יפרח פתחה קבוצה בוואטצאפ לנפגעות קווין B ומומנטו ומארגנת תביעה ייצוגית. מה הסטטוס של התביעה היום?

עו"ד אוריאל זעירא, מומחה לחדלות פירעון ומרצה במכללת שערי משפט, הצטרף אף הוא לשיחה והסביר מדוע הלכו על הליך של פירוק חברה ולא תביעה ייצוגית? מהן נורות האזהרה של חברות כאלה, איך לקוחות יכולים לדעת להיזהר?

ניסינו לפנות בטלפון ובאמצעות הרשת החברתית לקבלת תגובת החברה אך לא קיבלנו תגובה.

האזינו

חזקי השכיר רכב של חברת my car ועבר איתו תאונה, החברה גבתה ממנו את מלוא סכום ההשתתפות העצמית, אך לא חזרה אליו בנוגע לדו"ח שמאי. חזקי שוחח עם צבי טסלר והסביר את היקף הנזק והפגיעה.

מהחברה לא נמסרה תגובה.

האזינו

מוריה נרשמה לשירות לחיפוש עבודה מהבית באינטרנט, לאחר חודש שבו הייתה רשומה באתר, נמסר לה כי בעקבות חתימתה על תקנון החברה באתר היא נדרשת לשלם סכום של 1,499₪. נאור כרמי, אביה של מוריה, שוחח עם צבי טסלר.

מה החוק אומר? והאם צריך למהר ולשלם על מנת שלא ניפול לקנסות והגעה לטיפול בהוצאה לפועל? עו"ד בת-חן משינסקי אבן, ממחלקת הבקרה ופניות הציבור באמון הציבור, הצטרפה לשיחה.

לא התקבלה תגובה מהחברה לפנייתנו.

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איך ניתן להשיג את מס' הטלפון של תהילת יפרח – עבור התביעה הייצוגית לקויין בי – אני מעוניינת להצטרף לקבוצה שלה , תודה